Політика компанії
Кодекс ділової поведінки
Наша Компанія докладає усіх зусиль задля дотримання етичних стандартів ведення бізнесу та прагне бути частиною відповідального суспільства, у якому всі його члени прагнуть до спільного добробуту та збереження навколишнього середовища. Задля окреслення принципів, правил та цінностей, які є фундаментальними при організації роботи компанії в усіх аспектах її функціонування, ми прийняли Кодекс ділової поведінки. Кодекс є обов’язковим для дотримання всіма працівниками та керівниками компанії. В той же час, ми надіємось, що усі наші ділові партнери та контрагенти дотримуються аналогічних норм задля забезпечення відповідального ведення бізнесу. Кодекс розроблено згідно національних законів та нормативних актів, а також керівних принципів Настанови ОЕСР стосовно процедури належної перевірки у практиці відповідального ведення бізнесу.
Кодекс ділової поведінки
Гендерна рівність
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ларус» підтверджує визнання важливості забезпечення гендерної рівності та розширення прав та можливостей жінок. У нашому розумінні «гендерна рівність» означає рівні права, свободи та можливості для усіх людських істот, незалежно від їхньої статі, соціальної ролі чи сексуальної орієнтації.
Основними завданнями щодо політики гендерної рівності ми визначаємо наступні:
- сприяння обізнаності про гендерну рівність;
- забезпечення відсутності обмежень чи привілеїв за гендерною ознакою;
- недопущення дискримінації, домагання та насильства за гендерною ознакою, а при виявленні таких ситуацій вживання заходів щодо їх вирішення та врегулювання;
- забезпечення рівноцінної оплати за однакову виконану роботу, незалежно від статі;
- надання жінкам тих самих можливостей для професійного розвитку в компанії, що мають чоловіки;
- забезпечення оплачуваної декретної відпустки, та надання відпустки по догляду за дитиною.
Відповідальною особою за впровадження політики гендерної рівності призначається Ганчук Р.В. (менеджер ЗЕД ТОВ «Ларус»).
Розгляд скарг
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ларус» прагне забезпечити захист прав і свобод людини своїм працівникам, контрагентам та пов’язаній громадськості. З цією метою ми створили цей Механізм розгляду скарг як схему процесу для розгляду скарг усередині компанії, а також проблем, спричинених будь-якою з операцій нашої компанії для зовнішніх сторін.
Ми офіційно підтверджуємо, що використання механізму подання скарг не призведе до звільнення скаржника, погроз чи помсти.
Механізм розгляду скарг складається з наступних кроків:
- Отримання скарги.
- Розгляд скарги.
- Розслідування.
- Розробка плану санації.
- Виконання плану та моніторингові заходи.
- Подальше спостереження та аналіз.
Про кожен крок слід повідомляти скаржника (якщо він не анонімний). У разі анонімної скарги результати кожного кроку можуть бути оприлюднені, якщо це не порушує конфіденційність скаржника.
Скаржник може подати скаргу одним із зазначених нижче способів:
- усно/особисто – безпосередньо до комітету з розгляду скарг або представникам гендерного комітету, або керівнику/директору;
- письмова скарга, передана або комісії з розгляду скарг, або представникам гендерного комітету, або керівнику/директору;
- надіславши електронного листа на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
-зателефонувавши або відправивши СМС на номер +380504386224 або зателефонувавши на номер +380322395010;
- поштою на адресу ТОВ «Ларус», вул. О.Степанівни, 47, м. Львів, 79018, Україна
- заповнивши форму на цьому сайті.
З повним описом механізму розгляду скарг можна ознайомитись у прикріпленому файлі.
Механізм розгляду скарг